یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان

Wiki Article


به علاوه یخچال بوش با گرفتن گواهی Energy Star در مصرف برق بهینه عمل می کند و هزینه برق کمتری را در آینده خواهید پرداخت. اگر قصد خرید یخچال بوش از بانه را دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. مورد دیگری که در این یخچال ساید بوش وجود دارد، در نظر گرفتن یک فن یکپارچه و قدرتمند است که به خنک شدن بیشتر درون یخچال با مصرف کمتر انرژی کمک می‌کند. با قدرت فریزر کردن سریع در این یخچال می‌توانید مقدار 10 کیلوگرم از مواد غذایی را در مدت زمان تنها 24 ساعت به سرعت انجماد کنید. همچنین زمانی که می‌خواهید در قسمت یخچال دما را به سرعت پایین بیاورید می‌توانید از قابلیت استفاده کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

شرکت بوش با سابقه ی درخشان در طراحی انواع لوازم خانگی ، یخچال فریزر ساید بای ساید را با ویژگی های منحصر به فردی طراحی و به بازار عرضه نموده است. قیمت همیشه و در زمان خرید هر وسیله‌ ای موضوع بسیار مهمی است که همه به آن توجه می‌ کنند. در زمان خرید یخچال ساید بای ساید بوش شما باید ابتدا بررسی کنید که آیا بودجه شما با محصولی که قصد خرید آن را دارید سازگاری دارد یا خیر. پس زمانی که قصد تحقیق در مورد مدل یخچال ساید بای ساید خود را دارید، حتما موضوع قیمت را با دقت زیادی مورد بررسی قرار دهید. به خصوص در شرایط فعلی کشور ما که به دلیل پایدار نبودن وضعیت ارزی همیشه باید منتظر افزایش سرسام آور قیمت محصولات مختلف باشیم. این موضوع در خصوص یخچال های بوش که تولید خارج از کشور هستند، بسیار بیشتر احساس می شود.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


در واقع طراحان بوش با دقت نظر و ریزبینی که در ساخت محصولات و ارائه بهترین کیفیت برای لوازم دارند، باعث شده است که محصولات این برند، جزو بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم برقی در میان مشتریان شناخته شود. یخچال بوش مدل 60A40NE با طراحی زیبای که دارد نمای فوق العاده زیبا و مدرنی به محیط آشپزخانه تان میبخشد. این محصول دارای دو درب سرتاسری در دو طرف است که باعث شده فضای داخلی یخچال به دو بخش عظیم یخچال و فریزر تقسیم شود. برخلاف مدل‌های ساده‌ی آن، این یخچال هم از آبریز و هم ِیخ‌ریز برخوردار است و هم دارای محفظه‌ی خارجی بار می‌باشد که بر دو درب یخچال قرار گرفته‌اند. در این یخچال پنل تنظیمات روی درب فریزر قرار دارد و درست در بالای قسمت آبریز تعبیه شده است. یخچال ساید بای ساید ال جی دارای موتور اینورتر خطی است که نسبت به موتورهای دیگر راندمان و طول عمر بیشتری دارد و از مزایای دیگر آن صرفه جویی مصرف انرژی و برق، همچنین با سرو صدای بسیار کم این یخچال، آرامش را به خانواده خود دعوت کنید.


با وجود سنسور حرارتی موجود در دستگاه دما به صورت اتوماتیک به حالت تعادل باز می گردد و از ایجاد برفک جلوگیری می کند. روشنایی داخلی یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AI204 از طریق چراغ‌های LED تامین می‌شود که مصرف برق کم و تولید گرمای ناچیز از ویژگی‌های مثبت آن‌ها است. چراغ های LED یک مفهوم روشنایی کاملا جدید برای یخچال سايد بای سايد استیل ارائه می دهد که حتی نور داخلی را بدون درخشش نیز تضمین می کند و حرارتی از خود ساطع نمیکند.


● برای خرید یخچال ساید بای ساید بوش حتما سراغ فروشنده‌ های معتبر بروید. چرا که در سال های اخیر بسیاری از افراد سودجو و متقلب با جعل این برند و عرضه آن با قیمت پایین تر توانسته اند دسته زیادی از مشتریان را گمراه کرده و از اعتماد آنها سوء استفاده کنند. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌ توان نمایندگی‌ های مجاز این برند را پیدا کرد. به سبب سوئیچ خنک‌کننده‌ی سریع در یخچال فریزر بوش مدل KAN58A704 می توانید به مدت کوتاهی هوای داخلی را خنک کرد. هنگامی که مواد غذایی جدید را در داخل یخچال می گذارید خیلی سریع خنک خواهند شد پنل کنترل تنظیمات امکان تنظیم عملکردهای مورد نظر را به کاربر می دهد و تشکیل شدە از 8 دکمه فشاری است و در هنگام قطع برق تا پنج ساعت می تواند مواد غذایی را سالم نگه دارد.


یخچال KAD80A404 با ظرفیت 438 لیتر دارای طبقاتی از جنس شیشه مقاوم و با قابلیت تنظیم ارتفاع میباشد که که فضای بزرگی را به شما ارائه می دهد و دیگر لازم نیست نگران کمبود فضا برای محصولات و مواد غذایی خود باشید. فریزر KAD80A404 با ظرفیت 230 لیتر به صورت بدون برفک طراحی شده و حجم زیادی از مواد غذایی را درون خود جای میدهد. راهنمای یخچال بوش را برای شما عزیزان در آی.پی امداد شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی به استفاده از یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش BOSCH خود بپردازید.


از طرفی اگر یخچال شما دچار نقص فنی شد، با استفاده از گارانتی و سایر خدمات پس از فروش معتبر می توان مشکلات آن را برطرف کرد. یکی از بهترین مدل‌های شرکت BOSCH است که به تازگی به بازار عرضه شده است. امروزه در ساخت منزل ها طراحی آشپزخانه و کابینت ها به طوری طراحی می گردد که مناسب برای قرار گیری یخچال ساید بای ساید باشد. با توجه به اینکه یخچال فریزر دوقلو از دو جزء جدا از هم تشکیل شده است به راحتی قابل جا به جایی است و حمل و نقل آسان تری دارد ، اما یخچال ساید بای ساید دارای حمل و نقلی سخت تر است که باید به صورت تخصصی و با دقت کامل انجام گردد. استفاده از ال ای دی برای تامین روشنایی داخلی ساید بای ساید بوش، مزیت دیگر دستگاه می‌باشد.


سیستم Multi Air Flow، یخچال فریزر بوش مدل 80A404، با به گردش درآوردن هوای خنک و مطبوع در قسمت داخلی و همه محفظه ها، دمای ثابت را تضمین می کند که محتویات داخلی را به بهترین نحو ممکن نگه داری می کند تا همیشه تازه و سالم باقی بمانند. برایتان پیش آمده زمانی که درب یخچال را باز کردید، انواع بوهای مختلف ناشی از مواد غذایی اسیدی و میکروب و باکتری های جا خوش کرده در گوشه و کناره‌های یخچال به مشامتان ‌خورده باشد. آیا علت ایجاد این بوها را می دانید؟؟ بوش در ساخت یخچال های خود از فیلتر بهداشتی بهره گرفته و این مشکل را برای مخاطبان خود حل نموده است. در نهایت با قاطعیت می توان بیان کرد، که این فیلتر سلامتی مواد غذایی و کاربران را تضمین می سازد. در مطالب بالا به این نتیجه رسیدیم که یخچال فریزر بوش از نظر طراحی خارجی در نوع خود بی نظیر است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

به عنوان مثال بوش با طراحی ساید بای ساید KAG90AW204 کاری کرد تا از دیگر شرکت ها همچون ال جی و سامسونگ جا نماند. یخچال ساید بای ساید ویرپول 7WRS25FDBF دارای دو درب است که هر کدام از آنها دستگیره ای بر روی خود دارند که امکان باز شدن درب ها توسط آنها فراهم است؛ جنس دستگیره ها فلزی است و با اختلاف رنگی کم با بدنه ی نقره ای این مدل رنگ آمیزی شده اند. یخچال ساید بوش در مدل های متنوع kad80a404، kag90aw204،kad80a104و… در رنگ های نقره ای، سفید با بهترین امکانات مختلف از نمایندگی عرضه یخچال بوش در بانه خریداری کنید. یخچال فریزر بالا بر عکس یخچال فریزر پایین است چرا که قسمت بالایی آن برای استفاده فریزر است و قسمت پایینی آن برای استفاده یخچال و نگهداری انواع میوه، سبزیجات، مواد پروتئینی و ... دارای چندین طبقه است که دو در دارد یکی در بالا برای فریزر و یکی در پایین برای استفاده یخچال که در ابعاد مناسب و استانداری تولید می شود. بدنه این نوع یخچال از استیل مقاوم و ضد زنگ ساخته شده است که وزن کمی دارد و دارای مدلهای مختلفی است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب کنید.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


مجهز به محفظه هوم بار بزرگ و آبسردکن و یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری می باشد. دارای کشوهای با ظرفیت زیاد بوده و قابلیت دسترسی آسان دارند و حجم زیاد آنها می تواند رضایت کاربران را موجب شود. جنس طبقات از شیشه مقاوم در برابر فشار و حرارت می باشد و توانایی تحمل وزن ظروف بزرگ را به خوبی دارا می باشد. جنس رویه این یخچال از استیل ضد زنگ و ضد خش بوده که قابلیت عدم جاماندن اثر انگشت بر روی بدنه را دارا می باشد. یکی از خوش طرح ترین و با کیفیت ترین یخچال بوش، یخچال ساید بای ساید مدل KAG80A104 می باشد که با فناوری های نوآورانه و طراوت برای طولانی تر ماندن مواد غذایی طراحی شده است.


در سایت سامان چوب آموزش کابینت سازی به صورت حرفه ای برای اولین بار در ایران ارائه می گردد تا دوستان علاقه مند به این حوزه بتوانند مهارت لازم را در زمینه کابینت و دکوراسیون بدست بیاورند و از آن کسب درآمد نیز داشته باشند. بستگی به اندازه های آشپزخانه شما داره اما در بسیاری از حالت ها این امکان وجود دارد. تمام حقوق برای ایمالز محفوظ است و استفاده از مطالب ایمالز تنها با ذکر نام ایمالز و درج لینک مستقیم مجاز است ، برای اطلاعات بیشتر لطفا با ایمیل با ما ارتباط بر قرار کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در یخچال فریزر بدون برفک بوش مدل KAN60A40، رطوبت هوا بجای اینکه روی بدنه یخچال و مواد غذایی بنشیند و باعث برفک شود در اواپراتور پره ای مرکزی جمع می شود. این چیلر رطوبت هوایی که از فریزر خارج می شود را به صورت خودکار و مداوم می گیرد. در ادامه رطوبت گرفته شده خارج، و در محفظه مخصوص و با استفاده از حرارت کمپرسور تبخیر می شود. به این ترتیب رطوبت دستگاه گرفته می شود، به این معنی که تقریبا هیچ برفکی تشکیل نمی شود. در یخچال بوش KAG 90AI20 با استفاده از سیستم جریان هوای چندگانه MultiAirflow، هوای مرطوب و خنک، به طور مساوی در در داخل کشو ها، به منظور تازگی بیشتر و ماندگاری طولانی تر مواد غذایی توزیع می شود. این سیستم به کمک فن چندین دریچه که در زیر هر قفسه قرار گرفته جریان هوای سرد را در تمام سطوح یخچال پخش می کند.


جلوگیری از یخ زدگی مواد با Fresh 0 Zone، مجهز به تصفیه آب، میزان صدا forty five دسی بل. ● لامپ‌ های مورد استفاده برای روشنایی درون یخچال از نوع کم مصرف هستند. با ثبت نام در خبرنامه ، اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات و فروش‌های ویژه ما مطلع می شوید. مشتریان عزیز,به دلیل نوسانات قیمت لطفا قبل از خرید جهت استعلام قیمت و موجودی محصول با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی یا واتس آپ در ارتباط باشید . همچنین این آبریز ها مجهز به فیلتر تصفیه نیز می باشند که آب پاک و سالم را در اختیار کاربر قرار می دهد. در نوع دستی باید به صورت دستی آب را وارد مخزن نمایید اما در نوع اتومات آب شهری از طریق شیر اتصال به صورت اتومات و بدون دخالت کاربر وارد مخزن می گردد.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 یکی از جدیدترین نسل های بروز یخچال های تولید بوش است. این محصول از جنس استیل و به رنگ نقره ای استیل با مقاومت بسیار بالایی طراحی می شود. بدون برفک بودن و طراحی زیبا و مهندسی داخلی و خارجی عالی جزو مزیت های خارق العاده آن است. آب سرد و یخساز این مدل ساید بای ساید نیز جزو قابلیت هایی است که مورد توجه کاربران قرار دارد. یکی از نکات قابل توجه در یخچال ساید بای ساید بوش سیلور مدل KAG90AI20 این است که دارای هوم بار است که در آن می توان انواع نوشیدنی ها و بطری های آب را قرار داد. زیرا با هر بار باز و بسته کردن در یخچال میزان مصرف انرژی بالا می رود و یخچال زودتر دچار آسیب می شود.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال و فریزر 80A104 از سری اقلام تولید شده توسط این برند می‌باشد که با عنوان سری ساید بای ساید در دسترس مردم قرار گرفته است. این یخچال مجهز به قابلیت SuperCooling می باشد که باعث می شود با قرار دادن مواد غذایی جدید درون یخچال اختلاف دمایی بین مواد غذایی جدید و مواد غذایی قدیمی ایجاد نشود و مواد غذایی سریعا خنک سازی شوند تا شادابی آن ها حفظ گردد. به منظور جلوگیری از مصرف بیهوده برق این فرآیند هر شش ساعت یک بار تکرار می گردد. این قابلیت تخت عنوان SuperFreezing در مورد مواد غذایی درون فریزر نیز صدق می کند. بنابراین با قرار دادن مواد غذایی جدید درون فریزر این مواد سریعا منجمد خواهند شد. بهره مندی از سیستم No Frost موجب شده تا تمامی بخارات درون محفظه یخچال جذب شود و از خشک شدن مواد غذایی و برفک زدن و یخ زدن آن ها جلوگیری شود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل KAD80A404با ظرفیت داخلی 668 لیتر، نیاز یک خانواده‌ی متوسط و پرجمعیت را به راحتی رفع می‌کند. طراحی داخلی بینظیر این محصول، یک فضای دداخلی بزرگ و جادار با امکان دید تمامی قسمتها را فراهم می‌کند. طبقات نشکن با قابلیت تغییر ارتفاع، میتوانند هرظرفی را در خود جای دهند. قرارگیری یخ ساز و آبریز ویژه با صفحه‌ی نمایش لمسی، جلوه‌ای زیبا و مدرن به این محصول داده است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این یخچال را به موردی خاص و زیبا تبدیل کرده است، طراحی درب دور این دور است که با سهولت دسترسی اعضای خانواده به مواد پر مصرف موجب کاهش مصرف برق نیز خواهد شد. قابلیت VitaFresh برای یخچال ساید بای ساید بوش مدل kag90aw204 تعریف شده که جهت حفظ رطوبت در نظر گرفته شده است.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

خاصیت ایمنی این شیشه ها باعث می شود تا در صورت شکسته شدن تکه تکه نشوند، در ضمن قادر به نگهداری مایعاتی هستند که روی آنها ریخته می شوند. اگر می خواهید از آخرین محصولات، پیشنهادات ویژه و جدیدترین امکانات ریواس شاپ آگاه شوید ما را در شبکه های اجتماعی جستجو کنید. هورانه دارای نماد اعتماد ۲ ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و هم اینک در سومین سال فعالیت خود به سر می‌برد. با خرید از هورانه خدمات ۵ ستاره دریافت نموده و خریدی دلپذیر و بدون دغدغه را تجربه می‌کنید. شما هم از فروشگاه خانه بوش 1005 بازدید کنید و از تخفیف های ویژه ما بهره مند شوید. راهنمای عیب یابی و تعمیر هود بوش هود آشپزخانه، یکی از اصلی ترین لوازم خانگ...


شما در این قسمت می توانید خوراکی هایی را که در طول روز از آنها استفاده های زیادی می کنید در این بخش قرار دهید و دیگر درب یخچال را به طور مداوم باز و بسته نکنید؛ به این ترتیب انرژی و هوای سرد درون یخچال هدر داده نمی شود. تعداد چهار طبقه نیز به چشم می خورد این قفسه ها را از شیشه محکم و حرارت دیده ساخته اند از این رو می توانید حجم عظیمی از خوراکی های تان را بر روی آنها قرار دهید و نگرانی بابت شکستن شان نداشته باشید. این قفسه‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند، بنابراین قادر می شوید، یک کیک بزرگ یا قابلمه های غذا را درون آن به راحتی جای دهید. وجود قفسه ی نوشیدنی از دیگر امکانات این یخچال می باشد شما می توانید شیشه های نوشیدنی را بر روی این قفسه به صورت خوابیده قرار دهید که این باعث شده فضای کمتری را اشغال سازید. همچنین دو کشوی بزرگ و گسترده را جهت قرار دادن میوه و سبزیجات جاسازی کردند، به لطف این کشوها شما می توانید به صورت هفتگی خرید کنید با آنرا به صورت مرتب و منظم برای یخچال جای دهید. یخچال توکار بوش یکی از مدلهای تولیدی یخچال بوش است که طراحی زیبایی دارد و به صورت توکار از آن در دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود.


همانطور که در قسمت های مختلف مقاله بالا برای شما توضیح دادیم به منظور نصب و راه اندازی یخچال های بوش باید مطابق با اصول درست و قوانین آن پیش روید تا از وارد شدن آسیب به آن جلوگیری نمایید. برای راه اندازی یخچال بوش آن را بر روی سطحی که محکم و تراز شده است قرار دهید. همچنین میتوانید از محلول جوش شیرین هم برای تمیز کردن یخچال بوش استفاده نمایید. میزان این دما در فصل زمستان بهتر است روی 3 بوده و برای فریزر یخچال بوش نیز روی منفی 16 تنظیم گردد. برای تنظیم دمای داخل یخچال باید از دکمه ی refrigerator استفاده کنید. زمانی حالت سوپرکول‌ کاربرد دارد که که حجم زیادی از موادغذایی را در یخچال بخواهید بگذارید یا نوشیدنی را بخواهید خیلی سریع خنک کنید.



داشتن سیستم هوم بار یا در تو در، موجب دسترسی آسان و زیبایی فوق العاده آنها می شود. قفسه های یخچال ساید بای ساید متحرک بوده و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود آنها را تنظیم کند. قطعات این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. شما می توانید طبقات داخلی این دستگاه ها را با تغییر ارتفاع جابجا کنید. در اغلب یخچال های ساید بوش محفظه مخصوصی جهت نگهداری مواد غذایی وجود دارد که خالی از اکسیژن است. این امکان موجب می شود که اکسیداسیون دیرتر انجام شده و مواد سالم تر باقی بمانند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


تمام محصولات این فروشگاه اورجینال به شرط کارشناسی اصالت کامل گارانتی معتبر 24 ماه شرکتی تحویل داده میشود. ابعاد یخچال نیز بدین ترتیب است که دارای ارتفاع one hundred eighty سانتیمتر ، پهنای ninety سانتیمتر و عمق sixty seven سانتیمتری و وزن کلی a hundred thirty کیلوگرم می باشد. با استفاده از مدل NoFrost رطوبت موجود در هوا بر روی اواپراتور مرکزی رطوبت جمع آوری می شود و موادغذایی بدون یخ زدگی در دمای تقریبا صفر درجه باقی می مانند به لطف این تکنولوژی زمان آشپزی سریعتر خواهد شد بنابراین شما نیازی به نگرانیدر مورد یخ زدن بیشتر ندارید. اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت فروش و ارسال محصول تماس گرفته شود. اگر مدل را به شما داد باید همان مدل را در گوگل سرچ کنید تا سایت رسمی بوش آلمان را برای شما باز کند.


این پنل یک نمایشگر واضح ال ای دی دارد که دکمه‌هایی با عملکرد لمسی دور تا دور آن را احاطه کرده‌اند. به کمک نمایشگر می‌توان از وضعیت درون یخچال و فریزر و دمای آن و … باخبر شد و همچنین با استفاده از دکمه‌های لمسی کاربر می‌تواند میزان دمای یخچال و فریزر را تنظیم نماید، توابع مختلف را فعال کند یا اینکه حالت خروج آب را به یخ تغییر دهد. همچنین هوم‌بار این یخچال تنها با یک فشار کوچک می‌توان آن را باز و بسته نمود و در سریع ترین زمان ممکن به قوطی‌های نوشیدنی و سایر مواد غذایی دسترسی داشت بدون اینکه نیاز به باز نمودن درب اصلی باشد و انرژی تلف شده و هوای سرد خارج شود. از موارد دیگر یکه مصرف انرژی را پایین می آورد لامپ ال ای دی « LED » است که محفظه های یخچال و فریزر 7WRS25FDBF را نورانی کرده و مصرف برق پایینی دارد و با تولید گرمای کم از کارکردن بالای کمپرسور جلوگیری خواهد کرد. در محفظه ی داخلی پیچ ها انتخابگر تعبیه شده اند که می توانید توسط آنها دمای مطلوب را در هر دو محفظه تنظیم نمایید. این محصول کلیه ویژگی های یک یخچال مشتری پسند را دارد و یکی از پرفروش ترین یخچال های ساید بوش می باشد.


این دستگاه دارای برچسب انرژی A می باشد که نشان دهنده مصرف پایین این دستگاه است و قابل ذکر است میانگین مصرف برق سالیانه ۶۸۵ کیلووات ساعت است . میزان سطح صدای ساید بای ساید KAD80A404 بوش ۵۴ دسی بل می باشد که بسیار ناچیز است . توان مصرفی ساید بای ساید بوش KAD80A404 دارای توان ۲۹۵ وات می باشد. اما ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسنوگ با ابعاد یخچال ساید بای ساید ال جی متفاوت است . مشخصات، قیمت و خرید آبسرد کن مجیک مدل WPU 205


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

گناوه 24 بورس انواع یخچال بوش در بازار گناوه است که امکان ارسال به سراسر کشور وجود دارد. یکی از پرفروش ترین انواع یخچال ساید بای ساید در ایران محصولات بوش هستند. کیفیت مناسب و طول عمر بالای محصولات برند بوش برای همه مردم ثابت شده است، اما نباید فراموش کرد که همین کیفیت بالا باعث شده است قیمت ساید بای ساید بوش نسبت به سایر محصولات مشابه با برندهای متفاوت بالاتر باشد. برای در نظر گرفتن همه چیز درباره ساید بای ساید بوش در زمان خرید، اول از همه باید به مواردی مانند میزان مصرف و نحوه عملکرد این محصولات دقت کرد. همچنین استفاده از سیستم چرخش هوا و تهویه مناسب که اجازه می دهد هوای سرد به طور متعادل در تمام قسمت‌ های یخچال چرخش داشته باشد.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


این لامپ ها به دلیل اینکه انرژی کمتری مصرف می کنند، گرمای کمتری هم تولید می کنند. کمپانی بوش با تجهیز این ساید بای ساید KAD80A404 با فناوری freshsense فضایی برای ذخیره بهینه مواد غذایی تعبیه کرده،که مواد غذایی ساختار خود را طولانی مدت حفظ می کنند. با بهره از این سنسور یخ ها نه خیلی سخت می شوند و نه خیلی نرم،یعنی دمای داخلی ثابت و محیطی کاملاً طبیعی و نرمال برای مواد غذایی فراهم می شود. این سنسور دمای یخچال و فریزر را کنترل ، و درنتیجه دمای یخچال ثابت و کاملاً مستقل از دمای محیط می باشد. ساید بای ساید بوش KAD80A404 از دسته محصولات شرکت بوش محسوب می شود و ساخت کشور آلمان است .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

شما باید تصمیم بگیرید که امکانات برایتان مهم هست یا شیوه زندگی افراد خانواده تان، و همچنین باید تصمیم بگیرید که اگر این امکانات را در یخچال جدید خود داشته باشید هزینه اضافی صرف نکرده باشید. برخی از این امکانات شامل یخساز اتوماتیک، یخ ریز / آب ریز روی درب، طبقات شیشه ای با قابلیت ضد نشت مواد ریخته شده و قفسه بزرگ برای جای گیری گالن روی درب، هستند. به محض اینکه شما تصمیم می گیرید که چه نوعی از یخچال را انتخاب کنید (ساید بای ساید، فریزر بالا، فریز پایین، عمق دار) می توانید امکانات موجود را انتخاب کنید. یخچال K80 از نوع دستگاه ساید بای ساید است و دارای رنگ استیل، توان مصرفی (وات) 295 وات، میزان صدا (دسی بل) 45 رتبه انرژی A، میانگین مصرف برق سالیانه 685 کیلووات ساعت، ظرفیت به فوت 30 ظرفیت یخچال (لیتر) 438 ظرفیت فریزر (لیتر) 230 و… است. ال جی یکی از برندهایی است که یخچال ساید بای ساید نیز تولید می کند. این سیستم این امکان را فراهم کرده است که در هر لحظه آب تصفیه شده و یخ قطعه قطعه شده در اختیار داشته باشید و از طریق پنل لمسی که روی درب یخچال تعبیه شده است قابلیت دسترسی به تنظیمات و انتخاب را به کاربران می دهد.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


رنگ نقره‌ای به کار رفته در بدنه زیبایی منحصر به فردی را به آن بخشیده، که این یک مزیت برای خرید به حساب می آید چون امروزه رنگ نقره‌ای در میان کاربران و وسایل خانگی از پرطرفدارترین رنگ ها به حساب می آید. درجه حرارت بیرونی و دمای داخلی یخچال را به صورت مستقل از همدیگر کنترل می کند. در کل باید گفت به کمک قابلیت FreshSense دمای یخچال و فریزر در حد ایده آلی عمل می کنند و همین قابلیت، عامل مهمی برای طراوت و تازگی مواد غذایی می باشد. • یخچال فریزر بوش با داشتن طراحی فوق العاده، قفسه بندی منظم و زیبا، کشوهای جادار می توان مواد غذایی داخل آنها را دید. این تکنولوژی هنگامی وارد عمل خواهد شد که هوای داخل یخچال به دلیل گذاشتن غذای گرم، تغییر کند و گرم می شود. بالا رفتن دمای یخچال بر روی سرعت عملکرد کمپرسور تاثیر خواهد گذاشت.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


که شما می توانید این یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی برند بوش را ارزان تر از همه جا از فروشگاه اینترنتی اورجینال کدهخریداری کنید. فروشگاه اینترنتی اورجینال کده گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند جهزیه درست کنند. زیرا اورجینال کده تمامی محصولات خود را ارزان تر از سایر فروشگاه ها و فروشگاه های اینترنتی ارائه می دهد برای اطمینان می توانید اول مقایسه کنید بعد اقدام به خرید کنید. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت کمپانی BOSCH می باشد. این شرکت یکی از قدیمیترین و خوشنام ترین تولیدکننده های لوازم خانگی در جهان بوده که مرکز آن در آلمان مستقر می باشد.


در مقاله دفترچه آموزش فارسی راهنمای یخچال فریزر و ساید بوش از آی.پی امداد سعی داریم توضیحاتی از نحوه استفاده از دستگاه را به شما ارائه بدهیم. یخچال‌ های بوش این روزها در ابعاد و ظرفیت‌ های مختلفی تولید و روانه بازار می‌ شوند. قبل از همه چیز مربوط به این مورد را حتما مد نظر قرار دهید که یخچال بعد از نصب باید 5 سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد. همچنین برای تعیین ظرفیت یخچال باید تعداد افراد خانه خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن خرید خود را انجام دهید. قیمت یخچال فریزر 25 فوت بوش

Report this wiki page